Про нас

У такому сегменті ринку інтернет-маркетингу як створення сайтів існують десятки варіантів на будь-який смак і гаманець. Але чи варто витрачатися на сайт і його подальшу пошукову розкрутку, якщо зараз величезною популярністю користуються соціальні мережі?

Дійсно, зараз всі найбільші бренди нарощують свою присутність «ВКонтакте» і в Facebook, а невеликі компанії в графі «наш сайт» найчастіше вказують корпоративний акаунт в соцмережі. Але існує справедлива думка: «Люди купують довіру перш, ніж вони куплять товари.». І наявність сайту - а не простої сторінки «ВКонтакте» - це обов'язковий атрибут серйозного бізнесу. Грубо кажучи, багатьом інтернет-користувачам важко навіть думати про який-небудь довірі до компанії, якщо замість сайту у неї стандартний аккаунт в соцмережі.

І ще один момент: соціальні мережі - це все-таки насамперед простір для спілкування. Це означає, що в них будуть охоче обговорювати якість товарів або послуг (в т. ч. ваших), хвалити їх і лаяти, дізнаватися відгуки та думки про них та ін. Але навряд чи будуть шукати можливість зробити замовлення.

Для замовлення люди йшли, йдуть і будуть йти в пошукові системи. А ті, все-таки, воліють видавати на пошукові запити НЕ акаунти «ВКонтакте» а повноцінні сайти. До того ж, сайт можна максимально підігнати під вашу бізнес-модель, що істотно спростить Вам життя.

Так що без сайту і ефективної роботи над ним не обійтися навіть зараз, в епоху розквіту соцмереж!